Kajsa M Johansson

13-10-19

Publicerad 2013-10-19 13:51:54 i Allmänt,

HEJ LÖRDAG. Du är fantastisk! Har på känn att denna dag inte kan bli annat än bra. Jag har inte bloggat nu på ett tag igen och jag vet att jag kommer blogga mera den här veckan eftersom jag nästan inte har något jobb alls. Tråkigt/kul, välj själva. Denna vecka har jag jobbat varenda dag (okej inte torsdag) och tränat en massa som vanligt. Jag har även sån tur som har Wigs i detta höst (vinter!?) burr. Det är ovärderligt att få somna och vakna bredvid den man älskar mest på jorden när det är mörkt och kallt ute. Fast jag skulle inte ha dött om jag var ensam heller, men konstaterar bara att det är fantastiskt så som jag har den nu! I torsdags när jag var ledig så var jag, Tove och Ebba i Stockholm och åt mysig långlunch och kikade runt i affärer. Ebba har äntligen kommit hem från Anton i USA igen och vi fick se massa bilder och höra om allt kul de gjort tillsammans. Vi blev så frestade att vi bestämde att vi ska åka i vår och hälsa på honom. Alltså wow, säger jag bara! Världens bästa resa skulle det bli, årtusendets trio ❤️. Måste även berätta att jag fick jättefina träningskläder från mitt favoritmärke Under Armour och ett par najsiga trosor från VS av dem i födelsedagspresent. Lyckan!!!! Nu sitter jag iallafall nyduschad med lena ben i sängen och ska äta någon slags lunch strax tror jag. Har vart på Worldclass i ett par timmar nu på förmiddagen och det finns ju ingen bättre start på dagen än just det. Körde Aerobics och WeightLess (stretch/styrka) efter det. Sen bjöds det på supergoda powersmoothies. Kombons kombo! Ikväll väntar utgång med mina gamla goa kompisar och jag hoppas samt tror det blir kul. Till berget ska vi och se (höra?) Albin Myers spela!!!' Feeeett liv








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela