Kajsa M Johansson

13-10-13

Publicerad 2013-10-13 14:06:07 i Allmänt,

Hej! Nu blev det sådär länge sedan igen. Men har inte mycket spännande att berätta om. Har jobbat hela veckan (eller inte i tisdags) och tränat mycket uppe på det. Igår vilade jag eftersom jag jobbade 14-21, men idag tar jag mig nog till gymmet eftersom det blir så tråkigt annars!!! Tycker livet känns lite trist just nu men det är ju standard på hösten, även fast man tycker det är mysigt på något vis. Vill åka iväg till USA som jag drömt om så länge, men samtidigt stanna här. Typ som igår, man skojar inte bort hur mysigt det var att komma hem till min pojkvän efter jobbet. Aja så är det. Min beslutsångest är min sjukdom haha. Nästa vecka ska jag jobba bara och så är jag ledig under helgen. Skönt! 
Just nu försöker jag komma på något kul att berätta från veckan men jag kan verkligen inte komma på något, haha. Typ att i onsdags vad jag och Wigi på IKEA och kollade på en ny säng och åt och sen var jag på SSK - DIF med Olle, Mange och Lidda. Köpte nya träningsbyxor också (oj Kajsa Gud vad du behövde det) som jag letat efter så länge. Tror ni inte att jag hittar de perfekta på Stadiums Junioravdelning i storlek 152? Dom är PER-FEKTA. Nu ska jag sluta skriva eftersom jag kommet börja prata strunt annars för jag har inget vettigt att ta upp. Pusss








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela