Kajsa M Johansson

Men lördag?

Publicerad 2013-11-16 15:40:17 i Allmänt,

Hej! Nu var det lördag igen. Alltså WOW. Vad veckorna rullar ihjäl sig. Går så fort!! Idag är det lördag och inte nog med det, världens TRÅKIGASTE lördag! Har inget alls att göra. Sitter i sängen för tillfället och följer hockey och inte så mycket mer. Väntar på att Melinda ska komma hem och då ska jag dit och hänga med henne. Myyysi!! Annat jag gjort idag var att vakna tidigt och köra killarna till bussen och åka hem och somna om i någon timme. Drog till gymmet och körde aerobic och hängde i ett par - tre timmar innan jag till slut köpte en sallad och promenerade hem. Vi pratade om idag att det är så sjukt hur vi känner för vårt älskade World Class Södertälje. Jag har fått så många nya kompisar och kontakter och lärt mig så så så himla mycket nya saker på det stället! Det är en sjukt härlig samhörighet och jag kommer tycka det är tråkigt som tusan den dagen jag tvingas sluta på WC. Älskar att gå dit och det är bara så roligt att träna på en sådan här anläggning. Så ÄR det! Imorgon ska jag köra Body Blast och sen ska jag och mamma åka upp till stan. Sen får vi se om jag hänger på till Gnesta och kollar hockey eller gör något annat. Hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela