Kajsa M Johansson

Men aj aj benen

Publicerad 2013-11-07 11:26:41 i Allmänt,

Hejsan torsdag! Och Tärnan ☺️☺️. Idag har jag absolut ingenting att göra. Verkligen otroligt tråkigt... Vill jobba. På senaste tiden har jag bara jobbat och tränat. Jätteskönt att kommit igång i gymmet två gånger i veckan. Detta gör mig inte lika "låst" till klasshemat som jag var förut, så nu kan jag gå på de klasserna jag verkligen vill och lägga in gympass på resten. Vilket blir ungefär två stycken i veckan haha. Men det är bra, och KUL. Vad ska jag mera berätta... Jag ska jobba i helgen och träffa mina hjärtevänner är väl planerna. Nu ska jag göra något annat för jag har inget att skriva. Tack och hej. 
Saknar Anton!!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela