Kajsa M Johansson

Har ett bra recept på en god smooothie

Publicerad 2013-11-11 09:54:40 i Allmänt,

Denna brukar jag göra var och varannan morgon och är dömätt enda fram tills lunch. Problemet är att jag inte har en aning om hur mkt man ska ha av allt. Jag brukar gå på magkänslan för det är jag jättebra på. Hehe. 

Valfria frysta bär (blåbär/hallon/mango/banan/osvosv)
Lite filmjölk
Ännu mindre valfri mini(lätt)fruktyoghurt
2-3 skedar kvarg 
1 banan (bara för jag älskar banan)
1 rått ägg
Några nypor med fiberhavregryn 

Brukar äta typ 1-2 finncrisp till detta och bli hur mätt som helst. Detta kanske inte är döhealthy men testa för det är sjukt gott!!!! Ta bort yoghurt och banan om ni vill, då blir det väl lite mer nyttigt men säkert inte lika gott. 😁 

Slut. Ser ut som kräks jag vet men de e havregrynen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela