Kajsa M Johansson

24-11-13

Publicerad 2013-11-24 13:34:47 i Allmänt,

Skrev ett inlägg som försvann. Man ba ja hej det är väl som vanligt då. Sitter i trötta axa och glor på ishockey en solig söndag som denna. Sista perioden börjar strax sen ska jag väl tjata lite på pojkis så vi kan åka och äta pastasallad på atillas. Asså mm. Har gått och blivit sjuk förövrigt. Tack, livet. Kände mig lite yr och illamående på cirkelfysen i torsdags men tänkte att det var min otränade kropp som visade sitt missnöje. Men icke. Vaknade med årets halsont. Så i helgen har jag bara jobbat och vilat, vilat och vilat lite till. Tråkigt som fan. Mitt stephjärta värker och min kropp kommer gå sönder av tristess snart. Men det är mitt liv, det. Dricker te och vänta på bättre tider är det som gäller antar jag :-). Om en månad är det julafton och precis vid denna tid sitter jag i kassan och tänker "bara en halvtimme till". Längtar efter första december så att hetsen med clementiner i nät, pepparkakor och julklappar kan börja! I veckan väntar jobb, bli-frisk-tid och sånt trevligt. Ikväll ska vi se Catching Fire!!!!! LÄNGTAR






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela