Kajsa M Johansson

21-11-13

Publicerad 2013-11-21 10:50:26 i Allmänt,

Hej! Har inte ens något liiite kul att berätta det är därför det har vart så tyst här på sistone. I måndags jobbade jag på Ica på förmiddagen, åkte hem och vilade för att sedan åka tillbaka och gå Anticimex livsmedelshygien kurs. Precis lika kul som det låter. När jag kom hem slängde jag mig på sängen och sov igen. Tisdagen fick jag sovmorgon! Åkte till gymmet och körde WeightLess och ett tungt ben/mest rumpa mass med Anahi. Sen var jag tillbaka på den där kursen. I slutet fick vi göra ett prov för att få "godkänt" liksom. Fan va länge sen det var man gjorde ett prov. Känns som tusen år sedan men det var lätt inte ens ett år sedan sist. Haha, tur att det här med provpsyke finns kvar och att jag klarade det. Igår jobbade jag 08-17, åkte direkt och körde armar och mage på gymmet innan jag käkade och åkte till axa och kollade på hockey. Idag jobbar jag också 8-17 fast just nu har min klass idrott så jag sitter och väntar på dom. Ikväll väntar cirkelfys och sen inte mycket mer. Jobbar imorgon och på lördag så det blir inte mycket roligare än så i helgen. Jo, hunger games på söndag är det sagt. Hur kul!!!! Tror att den är SÅ bra. Pusshejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela