Kajsa M Johansson

13-11-13

Publicerad 2013-11-13 21:22:44 i Allmänt,

Hej hej på er. Vad har ni för er för något spännande? Jag ligger i sängen och kollar på Montazamis med vänner och följer hockey. Är trött som en tok och har ont i hela kroppen. Ska inte bli så kul att börja 7 imorgon... Men men. Det är inte allt för ofta ändå, så! Sedan jag skrev senast har jag bara tränat mycket och stenhårt (därav smärtan i kroppen). I måndags gick jag och lovis en lååångprommis i det fina vädret, hon fixade mina naglar och sen var jag hos pappa och bytte däck på min bil. Självklart var det steptimes på kvällen. Igår var jag på gymmet i ungefär 3 timmar innan jag hade nancys date med Ebba och Tove. Så mysigt. Har saknat mina tjejer! Tränade och jobbade 14-18.30 idag och imorgon väntar jobb 07-14 och sen direkt till fritids på Brunnsäng och vara där till 17. Ska jobba där varje eftermiddag, eller när jag inte jobbar på Ica, till och med i slutet av december. Så det är lite mysigt måste jag säga! Imorgon är det även vilodag från gymmet eftersom WC langar en redig träningshelg med aerobic och bodyblast. Och jag är sååå ledig också. Hur skönt!? Men jaaaa jobbar tills fredag kväll och sen är det oklart vad jag ska hitta på i helgen. Träna, iallafall haha. Rörigt inlägg hejdå 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela