Kajsa M Johansson

10-11-13

Publicerad 2013-11-10 21:52:51 i Allmänt,

Hej! Tänkte att det kanske var dax att dra till med ett inlägg i bloggen, eller? Sedan sist så har jag jobbat hos 3orna där jag brukar vara, sedan flyttade vi wigleys säng till min moster eftersom han köpt en ny. Fredagskvällen spenderades i soffan hemma. Trött som en olycka. Lördagen startade med en sovmorgon och sen drog jag en skön runda på gymmet innan jobbet där jag var mellan 14 och 21 som vanligt varannan lördag. Åkte hem och kikade på Skärgårdsdoktorn och vilade och senare hämtade jag upp Wigi. Idag har det vart full rulle. Tog det ioförsig lugnt på morgonen innan vi drog till skäris för att inhandla lite nytt. Köpte mig en ny superfin BH och sköna mjukisar. Behövdes till och med! Käkade lite thai och drog till Gnesta för att kolla hockey. Efter det åkte vi hem till min pappa och käkade go-middag och kollade på Solsidan. Nu är jag och Wigi döda i min säng och kollar på Madagaskar 3 och ska väl sova om ett litet tag. Riktig myshelg med andra ord. ❤️ Ny vecka väntar! Vi hörs imorgon pussss



Long time ago

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela