Kajsa M Johansson

Tonight we do it big and shining like stars

Publicerad 2013-05-15 10:42:23 i

Hej vänner! Sitter och ska plugga psykologi, ni vet den här otroligt kassa boken jag snackat om? Aa den, den ska jag prata om på fredag så det är väl dags att slänga ihop något att surra om i 10 min om detta helvetespåhitt. Igår åkte jag och Olle och handlade sen kom Rasmus och vi åkte till spåret och sprang ett par varv. Hade en jättedålig löpdag. Kanske för att jag var helt trasig i benen efter över 2 timmar på WC dagen innan. Vet inte, men 4 kilometer (om det ens var det) gick otroligt tungt. Sen åkte vi i alla fall hem (han sprang för han hade sååå bra springdag man ba dööö) och åt grillad lax. Kollade lite på hockey och så sov vi. Idag sitter jag som sagt här... Viftade med ögonfransarna och fick ta pappas bil till skolan sen. Hihi. Ska i alla fall dit och fixa med ett arbete i religion som ska in på fredag och redovisas när jag kommer hem. Inte så roligt men sånt är livet! Ikväll väntar 1,5 timmes step mig:-) ska bli kul. Gick ju så himla bra i måndags så nu smaskar vi på med step idag, imorgon och den sedvanliga fredagsfeststepen 06:30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela