Kajsa M Johansson

Summerlove

Publicerad 2013-05-31 18:06:06 i

Så jävla cheesy rubrik, blir fan rädd för mig själv. Haha. Har haft poängjakten i skolan idag (vi var TRE poäng från att knipa första platsen) och igår var jag hundvakt åt bebson. Idag har jag även solat och sedan rullade jag ner på stan och mötte upp Ebba och Tove vid Maren där vi satt ett tag. Gick och köpte mig ett par vita shorts, vilket jag behövde och en tröja som bara gav mig lite glädje i hjärtat. Så den behövde jag också. Nu sitter jag i soffan och väntar på go' mat. Imorgon ska jag infinna mig på ICA Supermarket i Järna klockan 06:00 för inventering. Man ba, livet ❤.

https://cdn2.cdnme.se/3838013/7-3/pic_51a8ca36e087c31ea804b466.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela