Kajsa M Johansson

Stockholm, Stockholm stad i världen

Publicerad 2013-05-01 17:56:19 i

Heeeej kompisar! Idag kan man ju inget annat än vara glad. Vilket väder. Suttit ute och myst med en filt (lite kalla vindar ibland) och pluggat idag. Igår var gänget först hemma hos Ebba och sen fick vi i sista sekund tag på en taxi så vi kunde sticka till Berget. Haha så sjukt oplanerad kväll men vi hade lite svårt att enas om något. Men vi åt i alla fall först godaste maten, jag Ebba Tove Anton Rasmus och Martinson. På berget var det skitkul med grym musik och fina vänner. Dansade på bra mest hela kvällen. Bästa som finns!:-) Dyrt för mitt stackars plastkort bara men det är sånt man får ta. Det var värt som fan ändå så det gör ju ingenting. Lite drama också men thats my life liksom!!! Tove och jag rullade ner till mig (så jävla skönt att berget ligger så nära haha) och somnade kring tre. Idag har vi bara softat i solen, ätit och skrattat. Hon åkte hem på förmiddagen och jag pluggade på. Tråkigt. Men imorgon är det sämsta heldagen i skolan så det är ju bara kriga. Har nyss vart ute och sprungit. Lite backintervaller också. Det var så groteskt jobbigt... Känns att jag vart utan detta en månad. Ikväll kommer Rasmus också. Mysmyyys. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela