Kajsa M Johansson

Sorry broes (skulle upp igår eftermiddag)

Publicerad 2013-05-30 16:45:16 i

Hej kompisar. Vad gör ni en regnig onsdag som denna? Jag kom nyss hem efter att ha gjort ett par små ärenden nere på stan samt brunchat med Ebba. Fick en liten pik av min kära kompis som sa att jag inte uppdaterat. I'm so sorry. Nu funkar i alla fall min telefon, men jag är knappt aldrig hemma just för tillfället och har inte så mycket tid till inlägg här. Men ska bli bättre nu, lovar. Har hänt rätt mycket på senaste. Jag har lämnat in mitt allra sista arbete i gymnasiet, haft sleepovers, satt MVG i projektarbete och så har jag inte längre någon pojkvän. Tyvärr. Vilket är väldigt väldigt tråkigt. Men det är så det är, och jag kan säga att jag har haft ett fantastiskt år med Rasmus. Tänkte väl egentligen att det inte är något man behöver tala om, men å andra sidan inget jag tänker hålla undan. Men nu vet ni, mina trogna läsare i alla fall. Det är ni värda!!!! Känns i alla fall fantastiskt skönt att vara färdig med gymnasiet nu, som jag krigat. Igår kväll sattes våra betyg och nu ikväll ska vi fira, hälla i oss shots och dansa tills fötterna blöder. Det är nämligen SB10s, SE10s och TB10s skiva vi snackar om. Jag och mina kompanjoner har kämpat rätt hårt med den och jag hoppas vi får tillbaka för att slit ikväll. Men det tror jag, den kommer vara mödan värd:-). Nu ska jag i alla fall slänga mig i duschen, raka benen och ladda inför ikväll. Ska ge er bilder imorgon. Lovar att ta kort ju. Lovar er även en Turkietbildbomb imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela