Kajsa M Johansson

Min guzz är pipig som tinnituss

Publicerad 2013-05-04 18:21:57 i Allmänt,

Hej! Skitkul att se att det är en del som är inne och läser här? Känns helt sjukt att de enda jag vet som läser är typ 3-4 stycken. Fast jag antar att ni alla är bekanta på något vis haha.
 
Haft en riktigt skön (tråkig för vissa) lördag. Har nog vart helt hemma så här som idag 2-3 gånger sedan jag började gymnasiet i alla fall. Var en krigare och gick på x-fiten imorse även om jag var sååå trött! Var ju hos Bengan och Wigley igår som sagt, vi kollade bara hockey, Bengan städade haha, softade, bråkades, sjöng Pitch Perfectlåtar och kollade början på 30 olika filmer. I alla fall, x-fit var tungt med bara en banan i magen (som förövrigt ville komma upp ett par gånger mmh) och jag är inte helt läkt men det gick bra. Höll bara i boobiesarna när jag skuttade. Såg säkert roligt ut. Gick i alla fall hem nyduschad i det varma vädret och åt en brunch. Sen somnade jag. Sov i typ tre timmar. På allvar. Hur ofta har man sådana lördagar? Jag har fullspäckade scheman vareviga helg och jag verkligen älskar det, det är så jag.
 
Men att få andas. Sova ikapp. Ha tyst. Även om jag är världens mest utåtriktade människa så tror jag några sådana här dagar per år är bra. Skulle VERKLIGEN behövt plugga. Har tre redovisningar samt två inlämningar innan det är dags för mig att säga tack och hej till Rönninge. Men ärligt. Har ungefär ÅTTA skoldagar kvar. Men det är 20 någonting till studenten, så har en hel del sparetime att plugga på. Låt mig softa på helgerna va!
 
Snart kommer mina änglar. Som jag älskar. Så att det gör ont i lillhjärtat. Hejdå
 
Puss till er
 

Kommentarer

Postat av: Linnéa Jansson

Publicerad 2013-05-08 09:33:40

Jag läser! Hehe tycker den e skitabra;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela