Kajsa M Johansson

Happy mother fucking life

Publicerad 2013-05-13 22:56:54 i

Hej! Idag så har jag fan vart bäst. Japp, det har jag. Först åkte jag till skolan och var där ett tag. Åkte hem till mor min och gjorde klart två stycken uppgifter. Check liksom. Efter det sov jag ett tag och sen åt jag innaaaann... SUPERmåndag på WC. Laddade på med core, functional/xfit samt STEP. Äntligen step. Fan vad bra allt gick, kändes helt jävla sinnessjukt bra. Lyckan!!!! Sen duschade jag, åkte hem(kunde tyvärr inte växla eftersom jag inte kände mina ben,så åkte på 1an hela vägen. Nästan sant) och nu har precis ätit två stycken ägg. Snart är det nattinatt men det lär väl gå sådär. Efter sovstund mitt på dagen och en celcius ska ni bara veta min speed just nu. Imorgon väntar en intervju, löp och plugg. På kvällen kommer Rassemusen. Kul!

https://cdn3.cdnme.se/3838013/7-3/pic_519149199606ee5f5610330e.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela