Kajsa M Johansson

Fuck shit up

Publicerad 2013-05-12 22:15:00 i

Hej alla vännisar. Helgen är nu över och en helvetesvecka väntar. Men, den som väntar... På lördag åker vi till Turkiet! Så om exakt en vecka ligger jag mellan svala lakan och är helt slut efter en heldag i solen. Älskade älskade! Denna helg har vart soft bara. Skulle pluggat idag men så blev det förstås inte. Har ändå så jävla mycket att göra denna vecka så då kan jag lika gärna ta allt i sista stund. Perfekt strategi. I fredags var jag hos Rebecca och vi tjejer grillade. Det var så himla, himla mysigt<3 älskar när man ses efter ett långt tag. Vi hade det i alla fall jättekul! På lördagen sooov jag, sprang (personligt rekord jappp) och packade. Jobbade 14-21 och idag på kvällen drog jag och mina darlings en bio. Vi såg Olympus Has Fallen och gillar man att förstöra sina nerver och sexiga män som slås och skjuts så älskar man denna! Det är precis min smak haha så jag är asnöjd med val av film:-) nu är jag DÖDStrött och ska sova. Imorgon väntar skolan då en inlämning ska röjas undan och efter det väntar plugg och dubbelpass på mitt älsklingsställe på jorden. Stepdebut. Undra hur det ska gå. Är glad i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela