Kajsa M Johansson

?

Publicerad 2013-05-07 10:09:54 i

Hej på er. Sedan jag skrev senast har jag bara suttit ute i solen, i stort sätt. Nej, men lite annat har jag väl haft för mig. Vart med mina människor, haft en äkta "sommardag" och fått mig en bil. Det är inget fel på det. Har hänt en del tråkiga saker också men det är inget jag skriver om. Ni kanske märker. Ni kanske inte märker. Idag vill jag bara sitta här, i min älskade sol. Ska väl springa och plugga också. Ikväll ska jag på skiva. Har vart svintaggad. Hoppas det kommer tillbaka. Något som gjorde mig glad i själen var att pappa köpt med sig 3 ton maltesers och några kilo risen på det. Haha. Min väg till hjärtat leder genom magen, det är något han säkert vet om sin dotter
Här kommer nakenbilder. Kom och hata

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela