Kajsa M Johansson

Duschat bort stranden

Publicerad 2013-05-24 16:12:31 i Allmänt,

Hej! Sitter ute på vår uteplats och har precis duschat. Ikväll är vår sista kväll här och vi ska in till stan (ligger typ 10 min att gå på strandpromenaden) och käka på en grymt fin restaurang med Ellinor och min kusin Mange. Har träffat dom typ alla kvällar, men det är mysigt faktiskt. Så ikväll ska jag slå på stort och ha min fina blå långklänning jag köpte förra året. Annars har jag inte mycket mer att säga. Imorgon natt lyfter planet hem så vi har hela dagen här. Vi ska dock bara ligga vid poolen, vi vill inte vara helt sandiga och salta när vi åker hem. Vi behöver ju checka ut klockan 12 imorgon så vi har dessvärre ingen dusch. Så det är en lite kass hemfärdstid. Men what the heck:-) hörs på söndag, då är jag på svensk mark igen. Förhoppningsvis med någon slags telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela