Kajsa M Johansson

Count on me like 1 2 3

Publicerad 2013-05-04 01:46:19 i

Hej! Freedaag har det vart idag. Helaste långa dagen. Startade upp med att sätta nääästan alla frågor på provet på 40 min. Var hemma igen runt tio:-) efter en liten stund av planering bestämde jag och mina änglar oss för att åka till Nacka. Där madade vi some shopping, hängde omkring. Vi drog oss ner på skäris och käkade Jensen och tittade lite mera. Fick med mig skratt och kärlek hem men även ett par byxor, ett linne + en bikini. Gudomligt sommrigt var det också. Soooft. Sen var jag ute och sprang i mina älskade backar, käkade, åkte och handlade åt oss hem (jag vet helt sjukt! Storhandling till o me) bara för jag tycker det är kul, åkte hem, åkte och tankade och så brummade jag och va med bröder. Nej men med Melinda Bengan och Wigley. Skönt o bra häng som man ba gillar! Dax att sova nu, har planerat att gå upp tidigt för x-fit 0930. Whop. Fest. Ös. Kör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela