Kajsa M Johansson

Bodyblast

Publicerad 2013-05-02 18:15:02 i

Hej hej på er hemma i husen. Ligger i min säng och jag borde verkligen känna att jag behöver plugga. NU. Men nej det gör jag förstås inte. Imorgon har vi det sista provet. Sen är det bara lite inlämningar och sådant kvar. Det är i alla fall Naturprov vi har och det är lite svårt faktiskt, men jag kommer greja det. Imorse sov jag igenom mitt larm (haha?) och så när jag vaknade låg jag och drog mig till nio. Gick upp och drack powersmoothie (kallar den det när jag lägger i protein hihi fast det är säkert fel) och så slank två surdegsmackor ner tillsammans med den också. Laddade upp ordentligt för jag visste att jag inte skulle hinna med någon lunch. Pluggade som sagt och drog till gymmet där jag träffade Anahi och så körde vi 60 minuter Bodyblast. Aldrig kört förut men det var fantastiskt kul och asjobbigt. Var helt blöt, det verkligen rann äcklig, som man är. Hade dessutom en brutal träningsvärk i benen efter min lilla comeback igår. Men som sagt, sjukt roligt! Åkte till skolan och hade Svenska, gjorde ett par småsaker och sen fick jag en liten uppgift och åkte hem. Nu bara degar jag stenhårt. Längtar till mamma kommer hem för då ska jag gå ner och handla oxfilépasta från pizzan nedanför oss!!! Har vart ofantligt sugen på det idag. Gissa vad jag ska göra sen... Aa juste. Plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela