Kajsa M Johansson

Bästa väder

Publicerad 2013-05-09 11:16:23 i

Hej hej på er allesammans. Sitter ute på ballen med Rasmus just nu. Agerade chaffis till mina små kycklingungar igår så att dom kom hem säkert hihi. Hämtade dom på gullmars typ halv fyra. Alltså jag vet inte men jag TROR att jag är världen snällaste. Snart ska jag och Rasmus gå och äta våra fruktrester från igår. Är dock fortfarande mätt i magen från det. Haha otroligt. Men, liten tjej stor mage. Det äger. Nä men i tisdags var vi ju på skiva. Beskriver med ett ord, shots. Älskar mina kompisar. Var faktiskt i skolan vid 12 igår efter en pangfrulle med Tove på ballen. Så igår softade vi bara, jag var förresten på aerobic! Gick skitbra och det var jättekul, försöker jobba upp koordinationen nu bara, men det är inte jättesvårt. Skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela