Kajsa M Johansson

Å hej o hå

Publicerad 2013-05-17 18:09:54 i

Hej hej. Vad gör ni? Jag chillar. Måste gå och duscha samt göra mig fin för ska till Ebba på inflyttningsfest med Tove. Haha hur mysigt låter inte det då? Är totalt utslagen av värmen dock. Har faktiskt inte gjort så mycket. Var ju på den fantastiska aerobicen, på styrkepass (biceps, triceps och axlar skulle jag säga haha) igår och idag var jag på morgonstepen. Saknat den så himlans mycket. Verkligen de bästa av alla pass på hela veckan:-). Sen har jag bara hängt med mina underbara vänner och pluggat. Idag/imorgon ska jag fixa med min natur och skicka in den. När jag kommer hem direkt har jag två redovisningar sen kan jag ju säga tack och hej till Rönningehelveteskapet. Så det är ju kul! Åker till Turkiet imorgon. Avfärd ca. 15 och planet lyfter 18. Ska bli jättehärligt att komma iväg med killen min, bara sola, bada och vara. Kommer sakna mina små vänner men det är ju faktiskt bara en vecka. Blir nog en lite träning fastän vi ska ta det lugnt egentligen, eftersom han ska på uttagningar och jag vill inte lägga av med det jag älskar nu när jag precis kommit igång så bra! Vissa skulle säga att vi är knäppa... Men men. Måste slänga mig i duschen. Blir en tvåminutare. Måste ta mig en powernap

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela