Kajsa M Johansson

Vårsol

Publicerad 2013-03-13 20:48:48 i

Hejsan på er! Kan börja med att säga att jag mår fint i magen igen. Superbra va. Så imorgon ska jag träna, ben och lite rygg i gymmet hade jag tänkt. Mitt älskade World Class. Idag var jag ju på sjukhuset och träffade min doktor som ska operera mig. Kändes jättebra och han var verkligen bra tycker jag. Sen hände det inte så mycket mer... Vi ställde ett par frågor, mätte och grejade och så pratade vi bara. Mådde lite dåligt när han sa att jag SKA stay away från träning i 4-6 veckor. Kommer inte må bra av det, men det blir massor av promenader och så fort som möjligt många tuuunga benövningar. Jaja, jag får se det som tid att satsa FULLT ut på mitt körkort. Det ska tas. Nu! Men aa, så det är väl det enda jag känner lite "jobbigt" inför. Och så är det obehagligt att bli opererad såklart, har ju aldrig blivit sövd ens. Men det kommer gå så bra. Mer om det några dagar efter operationen:-). Sen så körde jag till skäris (körde upp till Karolinska med! I alla grova morgonköer över heeela essingen, kände mig så himla bra) där vi köpte ett par grejer på Apoteket och sedan körde jag ner på stan där jag mötte upp mina hjärtan! Vi stötte på Sandra så hon hängde också med och tog en lunch med oss<3 så kul! Sen plockade jag upp mina kusiner, gick hem, åt äpple och promenerade bort till Sydpoolen och deras simskola. Så satt där, duschade och klädde dom och så åkte vi hem och åt mat. Vilken wifey jag vart idag, visst!?:-) fantastiskt. Nu sitter jag med mor min och ser på tv. Nyduschad men nyrakade ben. Hur mysigt??? Vi hörs imorgon skulle jag tro. Då kommer min lovey boyfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela