Kajsa M Johansson

Studentklänningsjävlar

Publicerad 2013-03-31 14:46:15 i

Alltså. Letar sönder mitt huvud efter studentklänningen. Jag är inte ens kräsen, vill att den ska vara helt jävla vit och på sin höjd ha typ en dragkedja i ryggen eller något. I guld:-). Men jaja, det är ju sämst. Har sålt min som var för liten i alla fall så det känns ju bra. Igår hade jag i alla fall en grymt rolig kväll med alla kompisar hemma hos Anton, vi firade att han fyllt 20 år. Jag och Ebba åt mat där innan och sen kom alla andra. Det var i alla fall jättetrevligt! Kol hem rätt sent och somnade så gott så. Annars så ska det bli dödsskönt med lov nästa vecka, ska verkligen vara på körskolan och plugga, MÅSTE!!! Och sen har jag typ inget alls planerat. Bara hänga med mina småkompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela