Kajsa M Johansson

Sömniga söndag

Publicerad 2013-03-10 21:53:26 i

Har ju måttlig ångest när jag sitter och skriver här. Prov imorgon 09:20 och kan ungefär... Ingenting. Det får väl gå som det går. Känner lite ditt och datt för skolan just nu. Ni vet, jag är skoltrött. Har inte lust att plugga och tycker det är tråkigt som tusan. Men samtidigt, tänker att jag aldrig mer kommer ha det såhär skönt i hela mitt liv. Läser lite, fuskar lite, skrattar lite, bryr mig lite. Det liksom finns någon där varje dag som bestämmer precis vad som ska hända mig genom hela dagen. Så kommer det inte vara sen, så jag tar ändå vara på och hatälskar denna pluggångest lite. Kan också berätta att jag haft en supermysig helg med min älskling. Innebandyn klarade jag av faktiskt. Kom sista perioden och satte mig bredvid en bekant, Felicia, så satt jag och hon och pratade matchen ut. Supetrevligt!! Sen i alla fall hade jag och mitt hjärta bara en mysig kväll och badade och mysde, helt underbart:-) så imorse tog vi det lugnt och sen gick vi bort till hans pappa och käkade och hittade massa roliga gamla saker som han skrivit/gjort när han var liten. Så jävla kul, haha jag älskar sånt!!!! Sen fick jag skjuts till tåget och åkte nästan direkt till mormor och åt middag med släkten. Vi brukar göra det ibland på söndagar, mysigt faktiskt. Åt skitgod avokadofluff innan maten med räkor och ägg som jag måste göra någon gång. Den smakade heaven. Jaha... Sen var det inte mycket mer kul att säga. Sitter här med filosofin och stirrar. Ska göra mig en kopp te till, och ge det ett helhjärtat försök innan jag slår igen och går och lägger mig. Slänger in ett par bilder från idag här nere. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela