Kajsa M Johansson

Sleepyhead

Publicerad 2013-03-12 21:03:10 i

Hej! Grejade nog provet i måndags tror jag. Det var svårt:-(. Men men! Igår kväll var jag på bästa stepen som Johannes körde såklart. Har saknat det, mitt i all sjukdom. Försov mig 45 minuter imorse... Minns inte ens att jag stängde av larmet!? Eller att det ringde. Men jag hann såklart ändå, är ju ingen n00b?? Haha... Ne men vi hade i alla fall religion och så fixade vi en liten grej till projektet. Vi liksom tappade orken när vi insåg att vårt projektarbete låg i den personliga mappen (där man måste spara allt i skolan) som något f*ttnylle på kommunen RÅKAT radera? Ursäkta, men hur jävla avdankad får man bli. Haha nästan skrattretande. Här sitter vi och ska lämna in ett utkast till projektarbetet om ett par veckor, men det kan bli svårt. I och med att du, din jävel, "råkade" radera det. Fan för dig!!!!! Så nu var det färdigklagat om den saken. Kom hem och sov i typ jävligt många timmar för min mage är förstörd. Har så satans jävla ont och (hur lite ni än vill veta detta) kan inte gå på toa. Haha. Åh nej sa jag det där liksom... Jaja. Jag vet, äckligt. Men har ätit så jävla mycket russin, druckit liter med lösande och använt allt jag fått tag på. Vi alla ber. Ber för bajs. Haha.. ÅHH SLUTA VARA ÄCKLIG NU KAJSA. Men så jag kan bara ligga och glo... mår inge bra. Imorgon ska jag till sjukhuset hela förmiddagen (inte för magen dock) och sedan äta lunch med mina änglar och vara barnvakt. Eller aa, ska ta med kusinerna till simskolan och greja. Wifey! Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela