Kajsa M Johansson

Pls kill mi (

Publicerad 2013-03-05 23:05:31 i

Hi bloggis. Denna härliga morgon är jag i skolan och har religion. Fantastiskt tråkigt. Startade i alla fall dagen på bästa vis med ett pass x-fit och så åkte jag hit. Tyvärr. Igår fick jag hoppa över step tyvärr så det kändes värdelöst, men gick en lååångpromenad med frasse på kvällen efter skolan. På kvällen kom Rasmus och vi kollade på Ullared, CSI och drack te innan vi gick och la oss. Så det var superskönt att komma i säng tidigt när jag ändå skulle upp runt sex! Annars så fyller min älskade lillebror 16 år idag. Så nu blir det väl slagsmål om vem som ska köra bilen när vi ska någon stans haha. Men jag har ju inte långt kvar nu! Så jag bör ju prioriteras, ellerhur!? Ikväll ska vi i alla fall fira honom och jag har köpt en liten sak jag vet att han vill ha:-D om jag inte minns helt fel! Så det är kul. GRATTIS till lillebror igen. Ha en fantastiskt rolig tisdag då hurni. Det ska jag med PA och körkortsplugg... Och tårta hoppas jag!!!!
UPDATE: Ja nu är jag hemma och är dö i hjärtan efter 3 timmar på körskolan.. Och detta inlägg skulle upp för tre år sedan så de e ju najs. Nu ligger jag i sängen och ska sova och höll mig PRECIS undan från att beställa två Nike linnen och ett par löpartights. 1. Kajsa, du handlar träningsprylar för all din lön. Lugna dig one sec. 2. Du kommer ha så jävla små tuttar snart så chill the fuck down gumman och vänta lite rå.

https://cdn2.cdnme.se/3838013/7-3/pic_51366b1bddf2b335c7073a3c.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela