Kajsa M Johansson

Oj oj oj

Publicerad 2013-03-28 07:00:07 i

Ligger på sjukhuset efter en natt här. Igår vid 1100 opererade jag mina bröst. Jag har ju längtat så länge! Sen jag var 14-15 eller? Jag minns inte. Men väääldigt länge i alla fall. Är redan nöjd med mina nya bröst, fy tusan vad fina de är. Har ont och det smärtar som fan, men jag tror att sköterskan snart kommer in med morgonmedicin:-). Får inget morfin eftersom jag fick lite på uppvaket och jag kände verkligen att jag mådde illa av det. Men värktabletter funkar! Hela alltet har gått så himla smidigt och bra, förutom lång väntan igår morse. Annars, verkligen perfekt. Har mått illa och fått upp lite (sånt ni verkligen vill veta men vafasen hahaha) men det var mest vätska eftersom min kropp inte var redo att ta emot drickan jag tvingade i mig. Men nu är det så bra så! Åt en glass, macka och några gurkor igår kväll innan jag somnade och har fått behålla allt så jag tror på hemgång idag. Känns skönt! Får väldans ont i ryggen av sängen här:-(. Och sover ryckit som bara den. Men ja, det var väl allt! Kom ju på att jag glömde berätta "grejen" jag pratade om i måndags, men det var det här i alla fall. Nu ska jag ligga här och fortsätta glo o lyssna på musik. Om några timmar kommer mamma. Kramissss
Haha ser ni dödheten i blicken på mig på bilden under??? Haha så skööön

https://cdn1.cdnme.se/3838013/7-3/pic_5153db4eddf2b35c48745e14.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3838013/7-3/pic_5153db64ddf2b35c426c3822.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela