Kajsa M Johansson

Kidstalk

Publicerad 2013-03-06 16:23:48 i

Har kollat lite på den här debatten om barnförbjudna cafén. Jag håller verkligen med om att det borde finns. Jag tycker om små barn och sådär men jag förstår att vuxna människor vill kunna sitta och hålla en konversation, jobba eller bara få ha det lugnt runt omkring. Sen tycker jag att det är upp till entreprenörerna. Självklart vill de tjäna pengar och ha ett, i detta fall café, som går runt. Detta går ju bara ännu bättre om de nischar sig in på något speciellt. Det finns ju riktigt bra cafén för lattemorsor med barnvagn också?:-) jaja, jag har bara läst och lyssnat på en del av allt som skrivits och sagts. Men jag håller definitivt med den "barnförbjudna" sidan haha.

Men hej:-) jag tänkte bara uppdatera er om lite vardag också. Kom nyss hem. Har vart i skolan, kom två timmar sent (oops), på trafikskolan och haft körlektion i det fina vädret och kört lite tester också. Det gick superbra! Har bytt lärare och tycker nog han jag har nu är bättre. Så ska ta de sista lektionerna med honom. Sen hämtade i alla fall pappa och då körde jag lite mer, runt runt och hämtade massa grejer. Nu är jag hemma, helt slut och snorig, och ikväll är det steptimes. Så nu är det dags att vila lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela