Kajsa M Johansson

Jag tror att jag faller

Publicerad 2013-03-23 10:22:19 i

Hej hej! Antar att ni sitter där hemma och glor efter liv från mig. Haha nej då men de är ju klart att jag måste uppdatera mina stalkers. Älskar fan att ni läser!!!! Skriver så tråkigt... Men aja. I torsdags var jag på ett styrka pass som var asroligt, avvek lite från det vanliga BP/x-fit. Tiden bara flög förbi! Efter det blev det lunch med Tove och bus på stan. Kan visa en väska som jag köpte, är nöjd faktiskt. Vitt är fräscht! Sen öste vi mafian hela vägen hem och på kvällen kom min älskling. Tyvärr pluggade jag rätt mycket för att jag behövde bli färdig. Men skickade in psykologin i alla fall. Vi betalade vår resa också!!!! Så jävla underbart det ska bli. Fick bidrag av min bästa far också. Har sån tur, jag:-). I fredags morse blev det ösig step såklart. Skolan en snabbis, började styra upp skivan och sådär. Var och kollade på lillebrors kvartsfinal i SM U16 med Anton och Ebba efter det. Sjukt duktiga som vann och allt! Mot Frölunda spela dom för övrigt... Aja sen på kvällen var jag hos Rasmus kompis med massa härliga och hade en överraskningsfest, killen blev super surprised! Astrevligt i alla fall. Sen så drog jag hem när dom drog ut, behöver vila ju. Nu har jag gått upp för ett tag sen, ska snart iväg på butiksmöte på jobbet och efter det ska vi spela beachvolley. Ska bli sååå kul! Sen ikväll ska jag ut på middag och fira min bästis som fyllde 19 igår<3 så stoooor!!!! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela