Kajsa M Johansson

I deserve a Dolce & Gabbana

Publicerad 2013-03-21 10:51:48 i

Hej kompisar! Härligt att vara hyfsat pigg även om jag var på årets första skiva igår, Vackstanäs. Det var rätt trevligt, många kända ansikten och sånt. Kul! Kom hem strax innan två någon gång och somnade som ett barn. Annars har veckan bara bestått av träning och jobb, lite plugg också. Har tagit ledigt idag eftersom det inte kändes så värt att åka till skolan i två timmar tyvärr, im sorry Per-Arvid. Har precis ätit lite frukost nu och ska springa mot WC och ösa lite team styrka. Ingen aning om vad det är, något de brukar slänga in ibland. Hoppas det är kul! Sen kanske jag ska käka lunch med Tove, plugga teori eller plugga psykologi. Har lite att göra. Igår i alla fall så beställde jag min studentklänning och betalade det sista på körkortet (!!!!). Skitkul. Så nu är jag definitivt redo att ta studenten, skor klänning OCH mössa. Hoppas detsamma om körkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela