Kajsa M Johansson

Hej readers

Publicerad 2013-03-03 22:34:08 i

... Eller Tove Castman som hon också kan kallas. Nej, men hoppas ni haft en bra helg. Det har jag faktiskt haft trots allt. Jobbade till klockan 21 på lördags kvällen sen så hämtade Tovs och Elvis upp mig. Vi åkte till Tove och bara hade det jättekul, supermysigt och körde sleep over i hennes mammas säng. Alla tre! Fantastiskt. Precis som på de gamla goa tiderna va hehe. Sen idag åkte jag hem en snabbis och gick ut med frasse i orkanen samt såg Vasan innan jag åter igen drog till jobbet och var där till 19.15. Blev hämtad med bästa rallybilen. Körde till mamma, packade väskan och lämnade av Olle och så körde jag hem till pappa. Åt bästa maten, kollade på Så Ska Det Låta och så kom pappas tjejs dotter och hennes kompis förbi en sväng och skrattade lite och drack te. Nu ska jag sluta mina ögon och vakna upp på en måndag. Hat. Hat till filosofi och bild. KRAM PÅ ER (Tove och Elvira).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela