Kajsa M Johansson

Half Naked And Almost Famous

Publicerad 2013-03-25 18:57:23 i

Hej! Trodde ju fan jag hade uppdaterat här. Men ånej. I lördags var jag med jobbet på The Beach här i Södertälje. Där kör man beach volley för er som inte vet, hell vad kul det var. Vi hade så himla, himla roligt i över två timmar, sen käkade vi asagod mat där. På kvällen gick jag och massa vänner ut och käkade för att fira Ida och det var också sjukt trevligt. Efteråt tog vi en drink på park innan Sarah körde hem mig som stupade i sängen. Var sååå trött efter allt skoj! På söndagen så startade jag upp med en långprommis med Malin på 7 km. Käkade lite och drog till jobbet där jag var till 21. Så mycket mer än det hände inte... Idag var det tungt att gå upp, tänkte väl på att det är min sista dag innan lovet så då blev det bara värre. Men tog mig till skolan ändå och vi såg "allt för min syster" på filosofin. Grät massor:-( verkligen bra film! Men hemsk. Sen så käkade vi maaassssvis med pannkaka, grädde och sylt innan vi fixade det sista på råmanuset av projektarbetet och lämnade in det. Duktiga! Käkade libanesiskt med mamma och Olle på stan och nu ligger jag död i soffan. Men då var det värsta ur vägen då, kan man säga. Nu väntar total ledighet i två veckor för lilla mig. Det lär jag behöva. Förutom körkortsplugg i MASSOR samt högskoleprovet den 6 april. Tänkte inte plugga till det dock, är för osmart tyvärr haha. Imorgon berättar jag något kul här på bloggen som jag åtminstone tror att jag inte nämnt än! Kul va. Nu ska jag hoppa i myskläder och fundera på om jag har något som behöver fås gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela