Kajsa M Johansson

Grattis min prinsessa 19 år

Publicerad 2013-03-17 11:09:28 i

Det känns att jag drack vin igår... Och en hel del shots haha. Men hade verkligen en askul kväll och först blev vi bjudna på taco, alkohol och godsaker hemma hos Tove. Vi kom in till stan vid tio, drog till Woken och shottade och kissade innan vi bestämde oss för att gå till Nype och där dansade vi till stängning med massa andra härliga tjejer och killar. Jag hade så sjukt kul och jag hoppas mitt födelsedagsbarn, som vi var där för att fira, hade lika kul. Men det vet jag ju att hon hade;-) fick skjuts av snälla Anton och skrattade hela väg hem, landade i sängen vid fyra. Hade en sjukt bra kväll! Fler sådana. Nej, nu ska jag dricka vatten och tänka på kebabpizza... Haha. Tragiska person. Även om mitt gymkort fryser om precis en vecka, så kanske inte borde fundera på sånt skärp ens. Sen ses jag och WC inte på en månad... Usch. Separationsångest. Här kommer massa underbara bilder eftersom jag lyckades ta kort igår också. Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela