Kajsa M Johansson

Godnatt på er mina små

Publicerad 2013-03-18 23:01:00 i

Tänkte ju göra ett inlägg till mina 30, stabila läsare:-). Idaaaag har det vart måndag hela dagen. Var i skolan, denna måndag var precis lik värdelös som de flesta andra brukar vara. Gjorde i princip ingenting och kom iväg där ifrån strax innan fyra- tiden. Det enda positiva var att vi fick min favoritmat, alla kategorier, spaghetti med köttfärssås! Åkte ner på stan och ordnade ett par saker och mötte Rebecca. Det var jättelänge sedan och vi har glidit ifrån varandra väldigt mycket sedan i somras så det var sjukt kul att träffa henne och snacka skit. Vi är ju ändå barndomsvänner så det känns ju som att vi alltid kommer hitta tillbaka till varandra på något vis. Jag köpte med mig en liten sallad upp till henne som jag käkade innan vi drog till vårt älsklingställe World Class. Idag stod det Core, X-fit och Step på schemat. Jävlar i havet vad trött jag var på slutet. Utan celcius och med en liten sallad i magen var man inte så kaxig. Men det gör inget! Jag grejade det och det är huvudsaken för mig:-). 2 timmar och 15 minuter bara öste jag. HEJA mig. Sen hämtade pappa mig efter en snabbdusch och så åkte vi hemåt med ett stopp på Statoil för min mage skrek efter något gott som banan och skogsbärsyoughurt. Fantastiskt kvällsmål!!!! Jaha men det var väl det. Jag ska ha körlektion imorgon klockan 0900 och stepa järnet 1130. Och jobba 1400. Så det är full rulle även om jag är ledig. Bilden visar morgonens trötthet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela