Kajsa M Johansson

Dödödödöd

Publicerad 2013-03-09 18:39:28 i

Känner mig så sjukt anti att åka till Gnesta och kolla innebandy istället för att se mellofinalen. Avskyr mello men på allvar, finalen är en tradition. Mina älskade vänner ska ha mellokväll men jag ska se innebandy och sen va med min älskling. Nummer två är ju gött, men jag ORKAR egentligen inte alls se på match. Förlåt Rasmus när du nu läser detta sen<3 hope you understand me. Nej men igår var jag bara hemma efter skolan och sov, fick skjuts av Jimmy. På kvällen hängde jag med Hanna och Tove hemma hos Tove. Vi hade superkul som vanligt. Skrattade, skojade och kollade på en bra film faktiskt. Soul Surfer hette den. Om ni skulle vilja se. Sen imorse vaknade jag halv nio och gick upp runt nio kanske. Softade och var ute på promenad i solen. Sen gick jag och pappa igenom den jobbiga delen av säkerhetskontrollen på bilen och så körde jag hem till mamma. Sen har jag bara legat och dött. Är så jävla ledsen för jag missade mellostepen. Är ju fortfarande sjuk, men hoppas det börjar bli bättre nu ändå. Jaja, nu måste jag gå och packa väskan. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela