Kajsa M Johansson

Blogga sig lite

Publicerad 2013-03-16 15:06:50 i Allmänt,

Hej! Sitter vid vår Mac och ska plugga lite, brukar aldrig blogga från en dator så det känns så himla konstigt. Haha. Jaja, det ville ni säkert veta.
Igår var jag med Rasmus och såg Kodnamn: Lisa. "Sista" Falk filmen. Älskar verkligen alla de filmerna, men denna var GRYM. Var väl kanske den enda på jorden som inte hade laddat ner och sett den innan den kom på bio, men ville ju inte förstöra feelingen ;-). Den var i alla fall grym. Innan det så var jag i skolan, delade ut studentmössor och fick tillbaka prov och jag fick faktiskt VG på båda två. Är jättenöjd! Och INNAN DESS (haha) så var jag på WC och startade som vanligt fredagen med ett kickass- steppass.
Denna underbara, soliga dag startades med en brutalt god frukost som uppladdning inför Aerobicen som jag sett fram emot hela jäkla veckan. Den var groteskt bra, lika mycket gåshud som vanligt! Duschade i alla fall lite fort efter det och mötte Ebba och Sandra på stan och fixade ett par saker samt käkade lite lunch. Nu så har mitt hjärta precis gått och jag ska som sagt plugga... suck. Roligaste som finns på en lördag, visst? Haha. Men hoppas på att få klart det tills imorgon kväll. Så ska väl sitta imorgon med. Men IKVÄLL så ska jag ut och fira min ängel Tove. Vi är massa tjejer som ska till henne på middag och sedan ut på NYPE. Superkuuul!!!! Vi hörs väl imorgon då. Om vi överlever natten det vill säga. 
 
Såg precis att jag inte hinner med något plugg. Haha, sån jävla välplanerad tjej. Well...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela