Kajsa M Johansson

Blö blö

Publicerad 2013-03-29 17:03:18 i

Antar att jag borde blogga lite! Vet inte vad jag ska skriva om. Haha. Gör ingenting. Sitter här hemma, blir trött och får ont någonstans så fort jag lyfter arslet från soffan. Idag har jag i alla fall klarat av att duscha! Det kändes lite läskigt men det gick bra. Igår var Ebba här och hälsade på ett tag och jag följde med mamma till affären. Det är det nog inte många som gör sådär dagen efter en stor operation:-). Känner mig som en riktig krigare! Somnade halv tio igår kväll och vaknade mitt i natten av att jag låg på magen och HELVETE vad ont jag hade haha, damn you body, hur kan du göra så mot dig själv i sömnen? Aja somnade om rätt fort ändå och gick upp halv tio imorse! Tolv timmar. Snacka om att sova ikapp all tid jag missade på sjukhuset. Så idag har jag inte gjort något, nej. Behöver verkligen plugga körkort men ni ska bara veta hur tråkigt det är. Så nej. Men ikväll kommer mitt hjärta så det är mys<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela