Kajsa M Johansson

Aldrig vart såhär förstörd

Publicerad 2013-03-07 20:01:45 i

Mår verkligen hur dåligt som helst och ser helt jävla förstörd ut. Har typ ingen kraft alls och har kunnat äta typ hela dagen men vid middagen gick det knappt. När jag tappar matlusten är ju något allvarligt fel. Haha. Jag är alltid hungrig nästan, men det kan ju bero på att jag inte orkar vara igång nu heller. Då behöver jag nog ingen mat heller haha. Så idag hemma i soffan har jag beställt hem lite nya träningsgrejer ändå, behövde ändå en sportbh till senare och hittade en superduper. Så blev det två tröjor i alla fall haha, behövde verkligen tröst... Dom är så fina, rosa så klart. Har inte så mycket rosa kläder i övrigt, men när det kommer till träningskläder så ger rosa mig alltid en extra kick och jag gillar det bara, ni vet:-). Spanade in en studentklänning också. Precis som jag vill ha den, enkel. Mycket enkel! Så ska överlägga med mor min tänkte jag. Annars så ja, jag ska väl sova snart så att jag kanske orkar gå till skolan ändå. Skulle verkligen behöva det. Men nu ska jag duscha, om jag kommer ur soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela