Kajsa M Johansson

Ååhh

Publicerad 2013-03-07 09:33:57 i

Idag är jag hemma och är sjuk igen. Ger snart upp hoppet! Blir så himla himla arg verkligen. Men det är ju ingen idé, det enda jag kan göra är att vila. Så nu ska jag äta ägg och kaviarmackor och dricka te, UTAN MJÖLK! Visste ni att det är slembildande eller? Melinda sa det till mig sist jag var sjuk... Men aa, jag klarar mig fint utan ändå;-). Så idag ska jag bara vara hemma. Kanske gå ut lite och plugga till Filosofiprovet som vi snart har. Känns konstigt att ha prov i ett sånt ämne, men det är en slags kunskapsdel, så sen blir det inga mer prov:-). Imorgon går jag nog till skolan i alla fall, missar en del annars. Men då kanske jag är bättre också! Idag rinner det ut näsan, lite värk i halsen samt i kroppen och huvudet. Blir nog inte så mycket träning på ett tag. Jättekul att jag missar mello-stepen. OM jag inte är frisk dvs. Vi alla håller tummarna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela