Kajsa M Johansson

Will you still love me when I'm no longer young and beautiful

Publicerad 2013-06-12 19:01:05 i Allmänt,

Dör på den låten (i rubriken) med Lana Del Rey. Alltså den är så fin. På allvar. Min själ fäller ett par tårar varje gång jag lyssnar på den. Haha nä skoja fett djup!!!! Men den är faktiskt riktigt fin. Men hur är det med er? Vad gör ni där hemma i stugan? Jag ligger och väntar på mat (alltså skönaste som finns). Grillat såklart!!! Idag har jag faktiskt tagit ett pass på jobbet. Fyfan. Och jag som var ledig den här veckan!!! Men cash is king och jag hade faktiskt inget att göra idag. Så jag jobbade 0730 till 1400 sen köpte jag jordgubbar, åkte till mamma och åt nudlar och sov i solen. Råsoft dag. Ikväll ska jag nog hänga med Tovs så får vi se vad vi hittar på för spännande. Imorgon ska jag på min lillebrors skolavslutning, han slutar faktiskt nian! Sen ska vi till Trosa enligt tradition. Sen ska jag nog faktiskt köra i gymmet för första gången på länge och efter det hänga med ma babe. Mysigt hörni. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela