Kajsa M Johansson

That's what we are made of

Publicerad 2013-06-08 09:48:21 i

Godmorgon! Sitter ute på vår stekheta balkong och har ätit frukost precis. Läser lite ur fifty shades och lyssnar på musik. Ska nog snart göra mig en säng på golvet så jag kan ligga ner istället hehe. Igår var jag bara hemma efter att jag tagit ett tråkigt farväl av mellan. Köpte mig en fet pizza och sen somnade jag ett tag innan jag hämtade wigley vid tåget. Vi köpte jordgubbar och åkte hem till dom där vi flyttstädade lite. Så aa, min fredag blev lagom lugn. Ikväll kanske det blir en liten utgång efter jobbet, tänkte dock köra så jag blir nykter i sådana fall. Skönt ändå! Kroppen känns rätt slut haha. Nä, nu ska jag fortsätta njuta av solen innan jobbet kallar 14-21. Idag är det ingen vanlig dag heller, för min kära Sarah Idh fyller 19 år<3 tjoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela