Kajsa M Johansson

Okej, säg mig...

Publicerad 2013-06-22 20:06:43 i Allmänt,

... Var ifrån kommen min plötsliga klänningscrush? Är så "pojkig" annars. Gillar shorts och tisha typ. Men nu, nu hörni har det hänt något inom mig. Är fantastiskt förälskad i klänningar. Det är nästan jobbigt att hålla sig ifrån att klicka hem ett par-tre stycken från Nelly just nu. Det är typ därför jag skriver här hehe. Måste hålla mig inte ens 20 dagar. Svårt.
Hoppas annars att ni hade en trevlig midsommarafton igår, och att ni legat utslagna hela dagen idag. Då, mina vänner, hade ni trevligt. Haha, skoja! Jag jobbade i alla fall till 21, åkte på middag och efter det en sväng till Gnesta och sedan Pershagen. Lång natt med mycket bilkörning men jag landade tillslut i min älskade säng, halv fyra. Måttligt road jag var när klockan ringde 0800 imorse. Har haft som smågrus i ögonen hela dagen så det blev en lååång dag på jobbet. 0930-1740 rättare sagt, men helvete vad jobbigt det var haha. Spenderar säkert kvällen i sängen och äter skräp, men det var även ett alternativ att gå ut. Aja, varför inte. Är ju som sagt free i fyra dagar nu. Festligt, men ändå skönt att vila liksom #vadskajagväljahmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela