Kajsa M Johansson

Lite ångest bara

Publicerad 2013-06-18 21:18:04 i Allmänt,

... Jobb imorgon. Och min fina åker till USA. I en månad. Men det är väl kul att sitta i kassan på Ica under tiden. Det kommer gå fort!!! Säkert. Idag gick jag upp när jag hade sovit färdigt, åt frukost ute i värmen och sedan åkte jag och Lovisa ut och hälsade på Jennifer på Mörkö. Vi låg på bryggan och solade hela dagen. Åkte lite vattenskoter och åt jordgubbar också. Riktigt härlig dag! Jobbig också, kan knappt röra mig pga en brutaaaal träningsvärk. Vi rörde oss hemåt kring fyra iallafall, handlade lite mat i salladsbaren samt Frödinges kladdkaka (livet) och åt lunch/middag ute på hennes altan. Vid sex körde jag Military Training på WC, det var kul faktiskt. Skönt att vara utomhus i detta väder också! Så nu är jag hemma och kollar på Big Bang och har precis ätit lite kycklingpasta som jag gjorde. Aslyckad!!!! Ibland överträffar jag mig själv. Jaja, ska sluta prata trams nu. Nu jobbar jag från imorgon fram till lördag. Så det var den midsommarhelgen. Jättekul. Så det blir nog ingen härlig midsommar-vin-ute-kväll. Nåväl, det finns väääldigt många andra kvällar att dricka vin på. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela