Kajsa M Johansson

Jag är fri

Publicerad 2013-06-07 19:00:48 i

HEJ! Har nu kommit ut ur bubblan som jag levt i under några dygn. Fyfan, vilket underbart liv. Studenten kan jag inte beskriva med ord, men det var så otroligt mycket kärlek. Hade så kul med mina vänner, vi åkte flak och senare var vi ute på Berget och öste lite. Fick jättefina presenter också, en resa till London i sommar och massvis av pengar. En parfym jag ville ha och en fin berlock i roséguld till mitt armband. Så himla glad!!!!! Allt var bara underbart. Igår firade vi vår älskade Ebba som tog studenten, körde all in på kvällen vill jag lova. Tog igen onsdagen eftersom vi var så jävla trötta efter firandet hela dagen. Ah, hur kul som helst i alla fall. Allt blev så rörigt nu känner jag men det var världens bästa dag!!!!! Idag är jag död och min Mellan har åkt till Öland och stannar där i tre månader, Anton och Ebba drog till Kreta och om inte allt för länge åker någon jag behöver lite för mycket till andra jävla sidan jorden i en månad.

https://cdn3.cdnme.se/3838013/7-3/pic_51b1f2d19606ee499c69cfcb.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela