Kajsa M Johansson

It's summertime and living is easy

Publicerad 2013-06-17 17:00:48 i Allmänt,

Hej alla kompisarna! Har fått kritik för att jag bloggar illa men det är väl sånt man får ta, va. Just nu sitter jag i solen som är framme lite now and then. Kollar även biljetter till Axwell på sjöhistoriska i augusti. Vill göra om helgen en miljard gånger och att gå på Axwell är väl ändå så nära man kan komma. Ja, som ni nog fattade så var Summerburst helt jävla magiskt. Ingrosso och Angello var självklart bäst, men allt var riktigt bra. Höll på att hoppa och skrika ihjäl mig. Bäst. På fredagen innan vi skulle gå in så svimmade jag av (av någon okänd anledning) och så regnade det ju jättemycket vilket gjorde fredagen lite mindre bra än lördagen. Alltså lördagen. Livets liv jag levde. Ah herregud det finns inte ens ord för hur grymt det var. Vid tolv när det tog slut så kastade vi oss in i en taxi och åkte till Grabbarna Grus eftersom Tim kände någon där. Så vi hängde där till typ två och då kom Anton och hämtade oss. Var helt slut, men det var verkligen en grym kväll. Grym grym grym. Perfekt väder, perfekt sällskap, perfekt fylla, perfekt liv. Japp. Annars så vaknade jag upp bredvid min gos på söndagen. Han hade fått för mycket av det goda under lördagen haha så jag följde med honom hem (bror). Vi, eller jag haha, sov till halv ett och vid halv tre hämtade Tove mig så åt vi lunch på Milano med Ebba som äntligen är hemma igen. Sen softade vi hela kvällen lång i ett enda stort matkoma. Idag sov jag ut, låg i sängen någon timme och just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan boka min studentpresent och sen väntar core och xfit och efter det fika med Becca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela