Kajsa M Johansson

I was right

Publicerad 2013-06-21 00:20:58 i Allmänt,

1430 på min balle idag låg jag och stekte ihjäl mig. Dösoft. Annars då? Har haft myskväll med Ebba och Tove. Ätit god mat plus lösgodis. Bästa vännerna på denna jord. Har även gjort något fantastiskt idag eftersom jag hoppade över klassen på gymmet. Jag sprang en halvmil. Helt jävla sinnes. Ni ba "OMG 5 kilometer ingenting ju" men såna långa sträckor är inte min grej haha, är mycket mer för snabba och korta. Så jag är verkligen NÖJD! Imorgon är det midsommarafton och jag ska starta morgonen med 30 minuter BodyBlast följt av 60 minuter hääärlig Step med Johannes och Jeff. Sen måste jag ner snabbt på stan och vid 14 väntar jobb. Stänger, ska på middag hos Anton och sen ska vi vidare på en fest men jag kör bil så det blir no alcohol you know!!!! Mest för att jag börjar 0930 dagen efter... Jaja, jag ska försöka ha en trevlig midsommar ändå, tror det blir bra faktiskt. Ska nog ha min nya fina klänning också, som för övrigt var mitt sista köp innan London. Verkligen shopstop tills dess!!! Fett tråkigt but I can do it. Nä, nu är det sovtime som gäller. Saknar min grabb så så så mycket så jag måste nog dra på mig hans tröja. 30 jävla dagar. Snigeldagar. Men det kommer hända myyycket roligt så jag är glad ändå ❤ puss då och glad midsommar. Glöm inte plocka sju sorters blommor att lägga under kudden. Fast ni kanske redan vet vem ni vill drömma om:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela