Kajsa M Johansson

He is my sun, he makes me shine like diamonds

Publicerad 2013-06-26 00:10:17 i Allmänt,

Hej. Ligger i sängen och ska försöka mig på att sova. Har vart på bio med mitt favoritpar nu på kvällen, vi såg Spring Breakers som va helt psyko haha. Idag har jag även tränat, första gången imorse. Så jävla kul var det:-). Sen åkte jag hem efter en långdusch och bastu med Anahi och åt frukost. Bestämde att jag och Lovisa skulle åka ner till Trosa och ligga på Annas brygga så då var vi där några, ganska många, timmar och fick massor av färg! Så skönt. Badade också, första gången i Sverige för i år! är så stolt, gillar inte att bada så mycket så det är stort för mig haha. Sen åkte vi till papsen och hämta mitt nya kort och åt pyttipanna. Släppte av henne hemma och sen drog jag och mor till Tveta och sprang fem. Mycket skönt och svettigt. Känner att min dumma högerfot begränsar mig lite. Ni vet knölen på insidan av ankeln? Där gör det typ ont. Så dumt:-( hoppas det blir bra. Men nu ska jag iallafall sova. Har en intervju imorgon sen ska jag vara med favoritpersonerna!❤ Saknar förövrigt min bästa som har vart borta i en vecka snart. Three to go. Tråååkigt. Kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela