Kajsa M Johansson

Godmorgon va

Publicerad 2013-06-20 10:03:56 i Allmänt,

Fan va skönt att jag har körkort och bil när det är busstrejk. Haha så jävla synd alla ni som bor i typ Hölö, Nykvarn eller kanske Enhörna utan körkort. Ni har fan inte en chans att gå in. Aja, sitter på jobbet åter igen. Började 0730 och är i mejeriet idag så jag är helt stelfrusen och vill dö. Härligt! Tur att det är moln ute iallafall. Men det spricker nog upp vid 1400-tiden. Haha. Vad tror jag ens. Ikväll är det steeeeptimes och sen grill och sleepover i Hölö hos Tovs. Gose!!! Firar lite midsommar liksom, eftersom min imorgon är förstörd. Hoppas Römora är öppet nu också för då ska jag och mamma plocka jordgubbar när jag slutar idag. ❤ HOPPAS!!!! Nu börjar jag, så måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela