Kajsa M Johansson

Gatsby

Publicerad 2013-06-10 11:26:37 i

Godmorgon. Hoppas ni mår bra idag för det gör jag. Har en riktig sommarlovsdag. Sover så länge jag vill och har inget på schemat. Ni kan kalla mig arbetslös också, men jag sitter ju faktiskt i kassan på ICA. Har hur som helst semester denna vecka och har bara planerat in massor av träningspass för att ta igen föregående vecka (vilket aldrig kommer gå) sen på fredag och lördag väntar Summerburst med Sarah och ett gäng killar tror jag! Så kuuul!!! Igår låg jag och han i sängen halva dagen och slappa, sen var jag och Tove på bio och såg The Great Gatsby och den var faktiskt bra men lite för lång. Myssöndag i alla fall. Ska snart ta mig upp ur sängen och äta frukost, ska skriva om mitt CV och ordna lite grejer sådär. Kanske något varv i spåret och ikväll är det Steptimes. Puss på er då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela